چگونه سئوی سایتمان را افزایش دهیم؟
نوشته شده توسط : Admin

برای این که سایت شما دیده شود باید اقداماتی را انجام دهید و مواردی را رعایت کنید. مواردی که باعث افزایش سئو وبسایت می‌شود و کاربران سایت شما روز به روز افزایش می‌یابد و درآمد سایتتان روز به روز بیشتر می‌شود.

چه مدت طول می کشد تا وب سایت من در Google رتبه بگیرد؟

کسب رتبه بالای گوگل کار دشواری است که به طول می انجامد. این سوال همواره برای افرادی که سایت دارند وجود دارد که چه مدت طول می کشد تا در گوگل رتبه بگیرندو در جایگاه مناسبی قرار بگیرند. برخی عوامل و مواردی وجود دارد که می بایست برای رتبه بالا و صفحه اول این مسائل را رعایت کرد تا بهترین نتیجه را از سایت خود مشاهده کنید.

به طور کلی، گوگل معمولاً وب سایت های قدیمی تر را نسبت به وب سایت های جدید در رتبه بندی بالاتری قرار می دهد و راحت تر شناسایی می کند. این امر به این دلیل است که با گذشت زمان، یک وب سایت آتوریتی و اعتمادی که باید را به دست می آورد. با این حال ، این بدان معنا نیست که وب سایت های جدید نمی توانند رتبه خوبی کسب کنند، بلکه صرفاً به معنای طولانی تر شدن مدت زمان آن است.

پلاگین‌های سئوی وردپرس برای وبلاگ نویسان

چندین پلاگین خوب سئو برای وردپرس وجود دارد که طراحی شده‌اند تا در مورد سئو به وبلاگ نویسان کمک کنند. این پلاگین‌ها به سادگی تنظیمات URL شما را انجام می‌دهند، به شما کمک می‌کنند تا توضیحات متای مناسبی در نظر بگیرید، نقشه‌های سایت را راه‌اندازی می‌کنند و در هدایت سایر جزئیات فنی سئو که ممکن است به طور طبیعی برای وبلاگ نویسان پیش نیاید به شما کمک می‌کنند.

دو مورد محبوب این پلاگین‌ها عبارتند از:

  • WordPress SEO by Yoast
  • All in One SEO Pack

بیشتر بخوانیم: پکیج آموزش رایگان سئو

چگونه انتظار افزایش رتبه سئو سایت در گوگل را داشته باشیم؟

تحت شرایط عادی، شما نباید انتظار داشته باشید که سایتتان در ماه اول فعالیت به رده بالای گوگل برسد اما شدنی است و ممکن است بتوانید دسته ای از شرایط دلخواهتان را نیز اعمال کنید. فرض کنید که می توانید نام دامنه کاملا منطبقی را بدست آورده، تولید محتوا کرده و شروع به دریافت لینک های مفید کنید. همیشه بدست آوردن رتبه بالا سایت در گوگل در یک ماه، ماندن شما در آن را تضمین نمی کند. ما مواردی داشته ایم که به رتبه یک گوگل رسیده اند و سپس برای شش ماه به رتبه 30 سقوط کرده و مجددا به صفحه اول موتور جستجو رسیده اند.

در دراز مدت همچنان ظرفیت زیادی وجود دارد که بتوان سایت هایی با موضوعات متمرکز داشت. اما هنوز هم بسیار هیجان انگیز است که ببینید سایت جدیدتان در رتبه بندی گوگل به رنک خوبی رسیده است. پس هیچ گاه برای افزایش رتبه سایت خود در گوگل دست به کارهای عجیب و غریب نزنید. چرا که دچار جریمه های گوگل می شوید و نمی توانید به راحتی دیدگاه گوگل را به سایت خودتان تغییر دهید. همیشه این جمله را در ذهن خود هنگام بهینه سازی سایت داشته باشید.

تکنیک های افزایش سئو سایت

تکنیک هایی که در این تحقیق برای افزایش سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از txt
  • بهینه سازی محتوا

بیشتر بخوانیم: تعرفه هزینه سئو سایت

بهبود سئو سایت با رپورتاژ

رپورتاژ آگهی شیوه ای نوین در بازاریابی دیجیتال است. مقاله ای که در طی آن یکی از خدمات یک وب سایت معرفی شده و به عنوان تبلیغ در سایت دیگری قرار می گیرد. این نوع از مطالب که معمولاً به صورت دائمی در وب سایت مقصد باقی می ماند یکی از موثرترین روش‌ها برای ارتقا سئو سایت است.

رپورتاژ آگهی اعتبار سایت را بالا می برد و فرآیند لینک سازی را به شیوه ای طبیعی ایجاد می کند. این قضیه بسیار مورد توجه موتورهای جستجو قرار گرفت و باعث بیشتر دیده شدن سایت شما خواهد شد. بک لینک یکی از لینک های با ارزشی است که وقتی از سمت یک سایت معتبر و پر بازدید به سایت شما داده می شود، باعث ارتقا و بهبود سئو سایت شما خواهد شد. معمولاً رپورتاژ یک داستان کوتاه از پروسه ایجاد شدن برند شما یا حتی نکته هایی درباره چگونه تولید شدن محصول شماست. همین مساله باعث می‌شود مخاطب با برند شما احساس همذات پنداری کند و داستان شما برایش جذاب شود. خصوصاً زمانی که دارد این داستان را در یک رسانه بی طرف می خواند.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: